miércoles, 6 de octubre de 2010

ERRE ZURE MUGIKORRA

Hasteko mugikorrei buruz nire iritzia ematea gustatuko litzaidake eta horixe egingo dut. Nire ustez, mugikorrak gaur egun oso garrantsitsuak dira gure bizitzarako. Edonora joateko harekin joaten zara eta oso erabilgarriak dira. Gero eta gehiago eboluzionatu dira eta gaur egun oso erreza da eribelara. Modu askotako mugikorrak daude. Batzuetan haietan interneta, kamara, telebizta... aurkitu dezakegu.Espero dut eboluziontzen jarraitzea. Iformazio gehiago nahi baduzue sar dezakezue orrialde honetan http://quematumovil.pimienta.org/ 

2 comentarios:

  1. mariaaa oso ikuspuntu ona iruditzen zait.Oso sarrera ona
    :):)

    ResponderEliminar
  2. ze kaka!!!!
    ajajaj ezzzzzz gezurra da eta!!
    nire ustez lan bikaina egin duzu eta iruditzen zait nirea bezala dela ia ia berdina baina beno berdin daaaaa!
    ondo pasa muxuakk

    ResponderEliminar